14 Mayıs 2010 Cuma

koyver gitsin

Mart bitti, nisan bitti, şimdi sıra mayısta...
Bu kadar hızla geçen zamana ben nasıl yetişeyim. Hızından şikayetim yok ancak planladıklarımı yapamıyorum sorun burada. Yine de sabunda ki gerilememi bahçe işleriyle telafi ediyorum diyerek züğürt tesellisiyle idare edeyim. 
İki gündür artık yazmam lazım deyip oturdum bilgisayarımın başına ancak içimde hiç neşeli şeyler yok ben de koyver gitsin diline ne geliyorsa yaz dedim kendime. illede her şey iş, teknik değil ya.


                                    
                                                 pembe domatesler

İçime biriktirdiğim bir parça enerjiyi domates fidelerine, birazını kümes yapımına, biraz bahçe çapalamaya, biraz hayvanlara dağıttım. Domates fidanlarım artık nerede ise bahçeye aktarılmaya hazır. biberler de öyle...
Geçtiğimiz yaz pembe domateslerimiz o kadar güzel ve lezzetliydi ki bu yıl bütün tohumları attım toprağa belki isteyen olur diye. Nitekim ilk büyük fidelerimi bir kaç arkadaşıma verdim. Hala isteyen olursa verebileceğim fidanım var biber de keza. Ancak biberler acı. Çok severim.
Tavuklara gelince yumurtalarını almak çok güzel ancak yarattıkları pislikle uğraşmak sinir sistemimize pek iyi gelmedi. Bizde onlara güzel bir kümes yapmaya karar verip malzemelerimizi aldık ve ortaya aşağıdaki sonuç çıktı.  


                                         
                                                       şimdi herkes rahat

Tabii bu arada sabun da dökmedim değil kendime haksızlık etmeyeyim. Birkaç  çeşit şeffaf sabun geçtiğimiz hafta da biberiyeli ve yoyobalı opak sabun döktük. Şeffafları aciliyetleri nedeniyle kendi başıma döktüm sıra opaklara gelince nedense bir türlü başlayamadım. Sonunda Aysun sorunuma el attı. Ben zaman belirleyip sözleşince daha kolay motive oluyorum şu sıralar. Eskiden olsa kurulmuş saat gibi kafamdaki plana harfiyen uyar ne olursa olsun aksatmamaya çalışırdım. Eh şimdi bunun zamanı...  



                                                  
                                                        sevgili Aysun


                                     
                            tatlı Deniz (küçük yardımcım) ve yoyobalı sabun


                                    
                                            ve sonuç, memnunum

blog hazırlamayı bile unutmuşum bir türlü istediğim gibi yerleşmedi...........

1 yorum:

  1. merhaba cemile hanım tebrik ediyorum sabunlarınıza bayıldım, ayrıca azminizden dolayıdasizi kutlarım. bizimde neseli sabunlar ürettigimiz bir sabun imalathanemiz var, bu baglamda güzel birde projemiz var. siznle çalısabilmenin iki taraf içinde güzel bir sinerji olusturabilecegi kanısındayız. tanısmayı arzu ediyoruz. bize ulasırsanız cok memnun oluruz. ben tuana natural sabundan seyma telefon numaram 05448745911 mail adresiniz info@tuananatural.com

    YanıtlaSil